BMW je iskoristio Auto salon u Pekingu da objavi da će lansirati na tržište "megasiti" (Megacity) električni automobil do 2013. Do sada smo imali samo spekulacije o malom, ekološki podobnom modelu. Značajno je spomenuti da će "megasiti EV" biti lansiran pod novom podmarkom, na isti način na koji je kompanija iskoristila model "mini" da uđe na tržište manjih, jeftinijih modela. Po BMW-u, novi električni automobil će biti prvo vozilo u masovnoj proizvodnji koje će se u najvećoj meri osloniti na upotrebu ugljeničnih vlakana kada je strukutura u pitanju, što će obezbediti izuzetno malu masu, uz poboljšanje performansi i autonomije. Iz kompanije je takođe došla informacija da će biti predstavljena i Serija 5 na elektro pogon, pod imenom "eko" (Echo), a automobil je napravljen u BMW-ovoj Šanjang fabrici u Kini, u kooperaciji sa Tongji univerzitetom iza kojeg stoji vlada.
BMW je iskoristio Auto salon u Pekingu da objavi da će lansirati na tržište "megasiti" (Megacity) električni automobil do 2013.
Do sada smo imali samo spekulacije o malom, ekološki podobnom modelu.
Značajno je spomenuti da će "megasiti EV" biti lansiran pod novom podmarkom, na isti način na koji je kompanija iskoristila model "mini" da uđe na tržište manjih, jeftinijih modela.
Po BMW-u, novi električni automobil će biti prvo vozilo u masovnoj proizvodnji koje će se u najvećoj meri osloniti na upotrebu ugljeničnih vlakana kada je strukutura u pitanju, što će obezbediti izuzetno malu masu, uz poboljšanje performansi i autonomije.
Iz kompanije je takođe došla informacija da će biti predstavljena i Serija 5 na elektro pogon, pod imenom "eko" (Echo), a automobil je napravljen u BMW-ovoj Šanjang fabrici u Kini, u kooperaciji sa Tongji univerzitetom iza kojeg stoji vlada.
Uglavnom, mali "megasiti" će imati autonomiju od oko 250 kilometara po punjenju, a 20 odsto te vrednosti će omogućiti sistem rekuperacije energije dobijene iz kočenja.
Dalje, BMW ne planira da pakete baterija da u zakup odvojeno, što su neki proizvođači najavili kao mogućnost. Umesto toga, Bavarci smatraju da će njihove baterije zadržati 85 odsto nominalnog kapaciteta nakon što prođe vek samog automobila, što će mnoge kompanije moći da iskoriste za svoje potrebe.